عنوان کامل :

 

Zycoo Certificate Sales Professional

اهداف دوره :

دارنده این گواهینامه تسلط بر مفاهیم پایه شبکه ، پروتکل ها و تکنولوژی ویپ ، ساختار کلی شبکه های مخابراتی ، محصولات و راهکار های زایکو را خواهد داشت و می تواند پس از گذراندن و دریافت مدرک به عنوان کارشناس فروش و بازاریابی در مجموعه های مرتبط فعالیت نماید.

این دوره ابتدایی ترین دوره در ساختار آموزشی زایکو بوده و 95% عنوان های آموزشی آن محدود به برند زایکو نیست ، به طوری که حتی اگر دانشجو بخواهد بر سایر پلت فرم های فعال در بازار ویپ فعالیت نماید این دوره می تواند کمک شایانی به درک مفاهیم عمومی در تکنولوژی ویپ را برای وی به ارمغان بیاورد.

 

جزئیات دوره :

 

1.مدت زمان دوره :

یک روز یا 360 دقیقه

 

2.تعداد شرکت کنندگان :

حداقل 6 نفر

 

3.هزینه شرکت در دوره :

بستگی به کشور/برگزار کننده

 

4. گواهینامه :

ZCSP

 

 

مخاطبین هدف :

افراد فنی و غیر فنی که در واحدهای فروش و فنی مجموعه های فعال در زمینه راهکارهای مبتنی بر شبکه و سرویس های آن فعال می کنند.

  • کارشناسان فروش و فنی
  • نماینده های منطقه ای
  • توزیع کنندگان
  • علاقه مندان به به سرویس VoIP
  • شرکای تجاری

 

زمان بندی دوره :

چهار کلاس 90 دقیقه ای بطوری که هر 20 دقیقه زمان استراحت در نظر گرفته شود.

 

پیش نیاز دوره :

آشنایی مقدماتی بر شبکه های کامپیوتری

 

سرفصل های دوره :

Target Duration Topic .No
students must be master to network concept 20 min Overview on TCP/IP and OSI stack protocols 1
students should be able to know what is "signaling" in telco and VoIP protocols and know the steps of converting sounds to digital packets and digital packet to sounds also what is benefit to use codecs (Generally) 10 min Overview on signaling & Codec 2
student should able to know telecommunication units and what is soft switches 10 min Overview on traditional telecommunication & soft switches 3
After this topic student can explain about VoIP technology , benefits and weaknesses of hosted IP-PBX or on premise IP-PBX. 45 min What is VoIP and how many type of IP-PBX we have 4
Students should know which customers should use CooCenter and what benefits they have, and same for the IP PBX 15 min What is call center and what is different between IP-PBX and call center 5
student should able to know about VoIP protocols and how its work 30 min VoIP signaling protocols 6
After this topic student can work through FXO/FXS ports 20 min Analog ports 7
After this topic student should know about histories, activities, partners, targets, and etc of ZYCOO company 20 min Introduction of ZYCOO 8
knowledge about zycoo products and solutions 30 min ZYCOO's products 9
After this topic student should have knowledge about VoIP features (ZYCOO product base) 90 min VoIP features 10
In this topic student knowledge about most used VoIP scenarios 30 min Review of common scenarios 11